1. Hagytam - e játszani akkor, amikor akart?
2. Igyekeztem – e megismerni a gyermekek motívumait?
3. Elegendő számú motivációs lehetőséget terveztem-e?
4. Sikerült – e motiválnom minden gyermeket?
5. Reagáltam – e a gyermekek közeledésére?
6. Igyekeztem – e megismerni az egyes gyermekek szükségleteit, igényeit, érdeklődését?
7. Kellő elismerésben részesítettem – e az egyes gyermekeket?
8. Túl sokat, vagy túl keveset segítettem?
9. Kérdéseimet jól választottam – e meg?
10. Több megoldást kerestünk – e?
11. A gyermekek problémáit igyekeztem – e felfogni, vele együttműködni?
12. Megvitattuk – e, hogy melyik megoldást válasszuk, vagy én döntöttem el?
13. Megvitattuk – e a válaszok helyességét?
14. Ösztönöztem – e eléggé a kitartásra?
15. Hagytam – e, hogy ő fedezzen fel?
16. Hagytam – e, hogy ő járja végig a problémamegoldás útját?
17. Engedtem – e tévedni?